Sabtu, 7 September 2013

SORRY BOSS!!! SAYA TERPAKSA BERHENTI KERJA....

SubhanAllah.... Alhamdulillah...AllahuAkbar,
Tasbih, tahmid dan takbir yang memuji keagungan yang  Maha Esa.

SubhanAllah, Alhamdulillah, AllahuAkbar

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, segala puji-pujian hanya milikNya yang kekal abadi. Saya rasa berbesar hati kerana menjadi insan yang terpilih olehNya untuk dikelilingi oleh sahabat-sahabat yang ingin berjaya di dunia dan di akhirat.

MasyaAllah, hidup saya sebelum ini cuma biasa-biasa saja. Alhamdulillah setelah diperkenalkan dengan Group yang terlalu istimewa ini, hati jiwa dan perasaan saya telah banyak berubah untuk menjadi manusia luar biasa yang banyak memberi dan menambah nilai hidup orang lain.

The More You Give, The More You Get Back....


SubhanAllah, Allah yang mengatur segala-galanya dalam hidup saya. Saya hanya mampu merancang namun sebaik-baik perancang adalah Allah yang Maha Bijaksana. Perjalanan hidup saya dipermudahkan Allah dengan diberi peluang untuk memulakan satu bidang perniagaan yang selama ini saya sendiri gagal untuk memastikannya samada saya boleh berjaya atau tidak.

Buatlah pilihan yang tepat selari dengan apa yang kita inginkan

Alhamdulillah, bidang perniagaan yang dipilih oleh saya merupakan titik tolak saya ingin berubah menjadi manusia yang luar biasa dengan dorongan dan semangat dari orang-orang yang saya sayangi dan hormati. Saya pilih untuk berjaya dan tiada alasan untuk tidak berjaya.

Kalau Nak Seribu Daya, Kalau Tak Nak Seribu Alasan

AllahuAkbar, perancangan Allah amat halus dan Allah lah tempat saya memohon untuk diberikan petunjuk, taufiq dan hidayah untuk terus maju dan tak pernah berpatah balik. Saya mempunyai suami yang sangat supportive dan mentor yang sangat dedikasi untuk melihat saya berjaya dalam bidang perniagaan ini. Saya amat terharu dengan semangat dan ketabahan mereka untuk memastikan saya terus mara ke hadapan untuk berjaya di dunia dan di akhirat seiring dan sejalan.

Suami dan mentor yang tak putus-putus menitipkan semangat

Demi melihat saya berjaya, Alhamdulillah mereka juga telah lebih berjaya dari saya. Apa yang saya perlu lakukan pula adalah untuk memastikan anda semua di luar sana sama-sama berjaya dengan saya dan menambah nilai hidup orang lain yang memerlukan pertolongan dari kita. Selari dengan konsep yang telah saya tekankan di atas tadi, "The More You Give, The More You Get Back". 

Ingatlah, janji Allah adalah benar... "Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum, kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa-apa yang ada dalam diri mereka sendiri." (Surah Ar-Ra'd 13 : 11)

Dengan nama Allah, saya rasa terpanggil untuk memastikan kita sama-sama berjaya di dunia dan akhirat. Apa yang dapat saya bantu, saya ingin ada hayati kata-kata di bawah.. "Bayangkan apa yang anda impikan, Percaya dengan apa yang anda rasa dengan sepenuh jiwa, Capai dengan sedaya usaha" .... Kejayaan pasti milik Anda!!!!! 

Imagine, Believe & Achieve.....
Success Is Yours!!!!
Saya sendiri dah merasai betapa indahnya bertatih-tatih untuk berjaya. "Tiada Kesenangan tanpa Kesusahan tetapi.... Disebalik Kesusahan itu ada Kesenangan" (Surah Insyirah, ayat 5 & 6).

Bahagia, Cubaan, Sedih, Gagal, Namun Allah lah segala-galanya
Kini tibalah masa dan peluang anda untuk terus berjaya bersama-sama saya ke arah kehidupan yang lebih baik. Jangan buang masa lagi, "Kejayaan tidak datang bergolek." Mari sama-sama kita mengorak langkah ke hadapan. "Man Jadda Wa Jada."

Jom kita amalkan 4 peraturan mudah ini, pasti Allah akan permudahkan juga... Ameen.
Anda mampu buat dengan apa yang saya buat sekarang ni. Jangan berlengah lagi kerana masa yang Allah berikan pada kita adalah sama 24 jam. Bergantung kepada kita bagaimana untuk kita menggunakan masa itu dengan sebaik-baiknya. 

"Apa yang saya Fikir,
Apa yang saya Rasa,
Apa yang saya Buat,
Itu adalah Doa..." 

"Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku untuk sama-sama menbantu insan-insan di luar sana sama berjaya bersamaku seiring mencari keredhaanMu.... kerana aku tahu tanpa bantuan dan petunjuk dariMu, aku tak mampu untuk melakukan ini... Maka permudahkan lah ya Allah, jangan Kau Susahkan... 


Apa yang saya pilih adalah... ingin menjadi Working At Mum House (WAMH), In Shaa Allah.

Oh Yea.... Ameen...
Dengan ini, dengan Lafaz Bismillah.... Saya ingin anda semua berjaya di dunia dan di akhirat dengan sama-sama mencapai matlamat yang diimpikan.

Mari itu, hayatilah apa yang yang saya coretkan dengan membaca ebook penuh motivasi di bawah ini. Apapun juga keputusan anda, saya doakan anda semua Kaya dan Berjaya di Dunia dan di Akhirat.



 















0 ulasan :

    Disclaimer

    Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

    Penulisan di seri.my merupakan pendapat peribadi penulis.

    Pakej Istimewa

    Dengan setiap pembelian vitamin di sini, anda layak mendapat:-
    - Harga Istimewa
    - Jadual Makan Vitamin
    - Konsultasi Percuma Berterusan
    - Jemputan ke group Facebook exclusive
    - Peluang menjana income dengan Shaklee

    Rakan Sihat

    Kedah - Aimi Baiduri
    Selangor / KL - Faeza Seri

    Zulfae Solution

    Rakan anda dalam mempersiap-siagakan perniagaan anda sebelum masuk ke peperangan pemasaran online.

    Dapatkan blog, minisite, website dan websystem untuk perniagaan anda pada harga yang sukar dipercayai.